Ångest....och trött!

Ja, det är vad jag har och vad jag är....Kristi Flygare idag och jag har varit ledig, nästan gjort vad jag tänkt mig. Så vad handlar nu rubriken om då? ja...vad ska man säga? Livet känns ovanligt bra just nu måste jag säga men där är en sak jag inte vet hur jag ska hantera....Som de flesta av er vet så blev jag drabbad för snart ett år sen av syndromet gå in i väggen, och i sviterna av det så har jag emellanåt depressioner och ångest. Och det som är värst just nu är att jag klarar inte mitt arbete på mina kvällspass. Om jag bara visste vad det berodde på kunde jag kanske hitta en lösning....Det kan inte vara meningen att jag ska gå och vara rädd för mina kvällspass redan ett par dagar innan....Jag ska prata med chefen om detta men jag vet helt inte ärligt vad man ska kunna göra åt saken...O, ja i morgon står det kvällspass på schemat...jag kan gråta av bara tanken! Tror någonstans att mina känslor beror på att vi jobbar ensamma på kvällen....för mina dagpass går hur bra som helst! Ja, ja vi får se hur det det blir i morgon men ni ska veta att jag gör ett ärligt försök att klara av det varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0