Semester och fullt upp....

Första semesterveckan för året borde nog sparas för eftervärlden då förberedelserna för äldsta dotterns bröllop på lördag är i full gång! jag undrar om någon egentligen förstår vilket arbete det är. Mitt huvud är fullt och det går banne mig inte att slappna av. Att jag sen har mina vanliga "problem" utanpå det med daglig huvudvärk, sömnsvårigheter och trötthet ja, det är inte lätt det ska ni veta! Men jag är lycklig som har Anna, Elin och Mats till min hjälp, utan dem hade det bara inte gått.... Idag har klänningen provats, handlingslistor skrivits, köttet inhandlats och ja, en massa tankar utöver det. I morgon ska jag titta på festlokalen och baka bullar....jag har minsann gjort ett veckoschema o tur är väl det annars hade jag glömmit ändan....någonstans!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0