Kvalitativ vård/arbetsmiljö.......TRÖTT!!!!!!!!!!!!

JAg ska försöka sammanfatta mina dagar och tankar i bloggen precis som jag gjorde förut, det är bra för mig att skriva. Dessa ord i dagens rubrik sammanfattar min dag på ett mycket bra sätt. Jag kan så klart inte avslöja så mycket vad det  gäller pga min tystnadsplikt men återigen kan vi konstatera att mer utbildad personal inom vården inte alltid ser till de gamlas bästa....vilket är svårt att ta för oss vanligt fotfolk. Trots att vi har en underbar sköterska som precis som vanligt gjorde allt hon kunde så finns mer utbildad personal som tror sig veta bäst!!!!!! Arga blir vi! Undrar om jag velat att det varit mina anhöriga.... I nästa läge är vår arbetsmiljö inte alltid den bästa....de vi dagligen blir utsatta för i olika lägen glömmer vi snabbt då vi är där för våra gamlas välfärd. I kväll är jag trött, trött och åter trött!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0