Nu är det tid igen....

Lång bloggtorka eller vad man nu ska kalla det...har nu iallfall en fungerande internetuppkoppling kanske det hjälper, vi får se! Jag harvarit ledig en vecka nu för i helgen var vi i värmland på barndop. Det var mycket trevligt! Våren består av en massa projekt, närmast är elins konfirmation...inbjudningarna måste iväg senast i morgon och baka ska jag börja med till helgen om gud vill och rumpan håller...Det är mycket hela tiden och jag orkar inte 100 procent hela tiden så idag är en mindre bra dag...men det är bara att låta dem komma och låta dem passera för jag vet att det känns bättre efter några dagar. Det är en skön vetskap, annars hade man lätt gått ner sig igen....Men som min vän hemifrån brukar skriva, det tar så lång tid att komma tillbaka och visst har hon rätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0