Söndag kväll

Helgen har bara farit fram! Gårdagen vill jag helst glömma kvickt och jag hoppas att gudarna är med oss....ojojoj! Idag har det minsann införskaffats en diskmaskin :) nu väntar "bara" själva installationen. Och den nya veckan är full med konfirmationsförberedelser! Kläder, bakverk, jag har en konstig tro att bjuda på sju sorter plus något ätbart, vi får se om jag går iland med det. Många kommer iallafall för Elins stora dag, vilket jag tycker är jätteroligt! I kväll ska det listas allt vad som ska göras så är någon sugen så finns jobb i veckan....haha kaffe kan vara lönen! Lite jobb väntas också men som tur är så har jag iallafall två lediga dagar mitt i veckan! Och i kväll ska jag provbaka wienerbröd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0