Gott Slut!

Årets sista dag är nu här och för många är det dags för ett avslut. Dagens inlägg hade jag nog tänkt styra till tacksamhetens hörna. Ett år har gått, ett händelsrikt år! I februari blev jag en Frida! Att kunna arbeta för utsatta kvinnor är nog bland det viktigaste jag någonsin gjort, och för detta tackar jag faktiskt honom som gjorde att jag fick erfarenhet av sånt. Låter det knepigt? Nja, det tycker jag med, men jag vet inte om jag tagit den där första kontakten utan att förstå vilken skillnad man kan göra. I Frida har jag dessutom hittat många fina vänner som förstår.
 
Under året som gått har jag också bytt arbetsplats. Och nej jag kommer inte tillbaka till det gamla. Christiansro i Kristianstad har gett mig ny arbetsglädje, tänk att få känna från första stund att här gör jag nytta!  Jag är anställd av ett företag som vill ha mig och dessutom ser mina kunskaper och kvalitéer. Jag har fått fina arbetskamrater, ja det hade jag nu på det gamla också och kontakten med er släpper jag inte. På Christiansro finns Anna....och Carin. Emmorna och Cornelia, alla leds vi av Eva, en mycket duktig sjuksköterska.
 
Familjen har utökats med en svärson....fin kille! Och min svärdotter, mm jag gillar henne! Mina barn har haft det jobbigt i perioder men tillsammans har vi ställt upp för varandra.
 
Mina vänner, ja det finns  många som borde nämnas här, Ingrid, familjen Palm, Björn ja som sagt många borde nämnas men så mycket tid har jag nu inte.  Men jag finns här för er alla precis som ni finns för mig <3
 
Mina facebook vänner, där har jag många som omedvetet lyser upp min vardag bla mina vänner från barndomen, jag blir alldeles lyrisk när jag inser att de faktiskt känner mig väl, de förstår ens bakgrund, vi har växt upp på samma område :).
 
Så nu avslutar jag med att önska er alla ett gott avslut!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Är så glad att vi hamnade på plan 2 ihop. Snacka om att ödet förde oss samman.

Kram och ett gott slut <3

2012-12-31 @ 17:21:11
URL: http://mammatill3-mrsjonte.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0