Sista timmen före julafton

Vad har ni skrivit på önskelistan i år? Själv har jag skrivit saker jag vill ha, en del bara för att jag vill och en del för att jag behöver dem. Men så här sista timmen innan julafton 2012 måste jag ändå önska min familj lugn och ro! De sista dagarna har varit turbulenta och även om jag kommer ur en stark kvinnosläkt så tryter orken emellanåt. Men då finns ni där den där min innersta krets och trots julstress så lyfter ni mig och håller mig stadigt med era ord och tankar. Det är vad jag kallar riktiga vänner det! Utan er vore jag icke!
 
Snart går vi mot ett nytt år. Låt oss smaka på det lite, 2013...låt oss hoppas på kärlek och värme, inga bekymmer och att vi alla får ha hälsan. Men kanske framförallt hoppas jag att mina barn får ha det bra! Ja jag vet jag är en hönsmamma men en av dem sa idag att det är bra mamma att du är det! jag kommer alltid att vara det så lika bra ni lever med det :)
 
Så ta vara på juldagarna och var med familjen för utan den är vi inget heller!
 
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0