Sista veckan men kanske inte sista inlägget detta 2012

En sammanfattning av året får kanske vänta tills i morgon. Nästa år i augusti fyller jag 45, jag har varit med om mycket men säkert inte allt. För drygt en vecka sen trodde jag att jag skulle förlora nåt av det käraste jag har. Maktlösheten att inte veta eller förstå vad man ska göra, den är stor. Än en gång ska jag vara den starka, den som vet bäst och den som fixar. Jag gör den gärna för de käraste jag har men sen finns det mycket som lägger sig inom mig och det får en del av mina närmaste vänner ta. Jag gråter när jag tror ingen ser, jag sover när jag kan, stjäler några minuter framför tvn.
Ingen sa att det skulle vara enkelt men inte heller var det någon som sa att det skulle vara så svårt?
 
En varm tanke till Ingrid, Lotta och alla er andra som får stå ut med mina tankar nu.
 
I morgon kommer årsredovisningen :) Och kanske en och annan hemlis inför nya året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0