Första måndagen 2012!

Har ni vant er att skriva 2012 ännu? Tycker nog det går ovanligt lätt, men jag trillar väl dit snart...

Kan ni känna den där känslan ibland när man känner sig extra behövd och när någon faktiskt är intresserad av det du gör och har gjort? Den känslan kom för mig idag! Mycket trevligt måste jag säga! Jag fick ett telefonsamtal från en potentiell arbetsgivare, även om nu min insats kommer att vara ideell! Men faktum är att jag skrivit en intresseanmälan som faktiskt intresserade dem! Och i det här fallet vet jag nästan att jag kan tillföra en del! I hela mitt liv har jag varit en god lyssnare, så jag ser med spänningf fram på fortsättningen!

Dagen idag har annars bjudit på att inte göra någonting! Trodde ni på det? Nja, låt oss se, tvättat, tömt diskmaskin, lagat mat, planerat lite arbete, fikat hos goa Annelie Hansson, handlat, hämtat paket, funderat...var det ingenting? Nåja jag har glott på en del film och wordfeudat också! Detta fantastiskt roliga spel som nästan är lika bra som facebook!

Till sist: är det någon som vet en snabb och tillförlitlig inkomstkälla?? Meddela mig först och nu! Det är väl ingen mer än lilla jag som behöver en sån så här efter jul?? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0