Lugn vecka?

Måndag och det känns i kroppen! I lördags var vi på bröllop, ett mycket fint sådant! Min systerdotter blev fru Christensson. I en alldeles bedårande vacker klänning :) Som alla har slitit för att detta bröllop ska bli så bra som det blev. På vägen dit regnade det, ja inte bara regnade det fullkomligt öste ner! Men ju närmare vi kom desto mer skingrades molnen. Bröllopsfesten hölls på Sireköpinge Säteri. Familj, släkt och vänner visade paret sin uppskattning! Brudens mor alltså min kära syster höll ett fantastiskt fint tal, så försökte även jag och jo det blev bra :) Igår gick dagen åt att vila för inte orkar man att komma i sång klockan tre på natten längre! Mentalt försökte jag förbereda mig för denna dagen då jag var kallad till en intervju inför en utbildning som jag sökt. Ja, så här efteråt känns det sådär, men det gjorde det efter första gallringen också, så det kommer att hålla hela vägen! Vad vi nu skulle träna på om vi kommer in var fingersättningen för man ska ju titta på skärmen och inte på tangenterna och hur lätt är det? Lite annat ska jag också förbereda för jag kommer att komma in :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0