Storm över Skåne....mindre värd?

Känner ni igen känslan när man känner att något är på gång, men man kan inte sätta tummen på det? Hu, otäckt! Ja det stormar över skåne, solen skiner så ja aprilväder lite för tidigt. April väder kanske kan symbolisera livet i stort? Jag frågade en väninna idag varför är man aldrig nöjd?? Jag tror att det kanske beror på att man trott att det ska bli på ett sätt och så blir det på ett annat. Man ska kanske inte tro så mycket?

De senaste dagarna har jag känt mig mindre värd, Jag känner att jag når inte fram, jag känner mig otillräcklig för mina vänner som behöver mitt stöd. Mycket bubblar som ni märker och det ska bli skönt att gå till jobbet om ett par timmar!

Jag vägrar bli bitter men fy vad trött jag är på vissa saker! tack för att jag fick kräkas lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0