En helg i musikens och ledighetens tecken!

Stockholm, vår lands vackra huvudstad visade sig från sin vackraste sida från det att vi kom på fredagseftermiddagen till söndag kväll! Kära syster mötte oss och så även min goda bloggvän Kattis Palmqvist! En människa med hjärtat på rätta stället! Vi lärde känna varann för några år sen när jag av en händelse sprang över hennes blogg. Och hennes ord till mig när vi skildes där på stockholms central värmde ända in i hjärteroten av olika anledningar!

På lördagen såg vi Kulturamas uppsättning av The Wild party. En strålande musikal på alla sätt! Med en handling aktuell i all tid! Och att min systerdotter gjorde sin roll helt fantastiskt gjorde ju inte saken värre!

Söndagen bjöd på shopping och Anna blev nöjd! Hahaha....Mina älskade töser som kanske utan att veta om det faktiskt har väckt mors intresse för kläder...:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0