En hyllning till våren? Nej till något annat!

En dag full med olika aktiviteter har nu nått sitt slut! I morse åt jag frukost med två av mina töser innan de begav sig tillsammans med sin far på kryssning till Oslo! Sen begav jag mig till Hässleholm och mitt ideella arbete, vilket jag inte kan skriva så mycket om, men ack så givande det är! Hem, kokte soppa och åkte på fotboll! Min Kalle har som en del vet bytt lag från tjörnarp till Norra Rörum. Jag hade ledig kväll och det var derby, så ja att våren lyste med sin frånvaro, jag hackade tänder på slutet, det gör inte så mycket när sonens lag vann och sonen dessutom gör som jag skrek...MÅL! :)

Mycket annat flödar i huvudet. jag har sökt utbildning och ska skriva engelska och svenska prov på onsdag...Tänk om jag kommer in...vad gör jag då? Nära o kära undrar orkar jag? ja, det tror jag! Men mycket måste delas på så att helheten inte blir jobbig, eller hur?  Jobbet är annars som vanligt men vissa saker tröttar mig rysligt! BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0