Lagom är bäst, eller?

Funderar, tänker, läser! Barnen som inte är små längre har lagt sig och det är tyst i huset. Ikväll satte jag inte på tvn, utan började läsa istället. Krönikor gillar jag, bloggar är trevligt, allt jag nu kan sätta i ett sammanhang är trevligt! Visst vill man så mycket? Mycket och gärna nytt. man måste variera sig! jag menar nu inte att det är något fel med att ha samma jobb hela sitt yrkesliv om man nu vill det, jag har inte haft det och som skåningen säger: Min själ, så ska jag det inte heller! Men just nu är fråga hur det ska se ut istället? Jag har lagt ut lite krokar, så vi får se hur det slutar. Men jag är på gång, det kan jag lova! Förändring ger utveckling ger en gladare Anneli!



Vägen ligger rak framför oss, det gäller bara att se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0