Ordens betydelse!

Jag började en skrivarkurs för ett tag sen. Nu kämpar jag att hålla kvar det som kommit ut och fram :) Det är en fantastisk upplevelse när man märker hur mycket som finns inom en. En gång fick vi en kryddburk, skriv nåt om den! Och ja tro det eller ej det kom fram de mest otroliga historier om denna burk!
Det lästa ordet är minst lika viktigt som att få skriva ner dem. En del av oss mår bättre när man får ut oss det vi bär på, andra kan ha svårt att den vägen få ut det men man ska försöka!
 
Sommaren har övergått till höst om än en ganska varm höst. Jag har bytt arbetsplats och ja jag blir nog kvar på den nya! Fick en resväg på köpet, men det är bara bra för där har jag tid att ägna åt mina ord och tankar.
 
Vad är egentligen viktigt i livet? För mig är det familjen, vännerna och det där lilla extra ni vet. Som den lilla kramen jag fick på min facebook sida...ja det var ju en vän som faktiskt tänkte på mig just då. Det där lilla kan betyda att man orkar lite till...Det finns väl ingen av oss som har det problem fritt men ibland bubblar det över och då är vännerna det bästa man kan ha! Men det gäller också att man delar med sig av de små glädjeämnen som kommer om det så bara är att solen skiner, för ingen vill väl ge sina vänner för mycket dålig energi?
 
Jag är en stark människa inte bara fysiskt utan tro det eller ej även psykiskt! Det finns ingen som kan sätta sig på mig någon längre stund....min livserfarenhet har gett mig många bra egenskaper även om stunderna har varit svåra. Ibland kan jag tacka i tysthet allt det svåra jag varit med om för det har även gett mig vänner för livet, vänner som vet hur det känns när någon försöker trycka ner en på olika sätt. Jag har en innersta krets av goda vänner som precis som familjen betyder allt för mig och som jag gör allt för alltid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0