Ryggsäcken.....

Ryggsäcken fylls ständigt på, och innehället bär man med sig vare sig man vill eller inte. Jag har i min ryggsäck människor som lurat mig ekonomiskt, misshandlat mig psykiskt och fysiskt, och på en rad andra sätt. Lösa problem har alltid varit mitt mellannamn, och nu är jag så gammal att jag ska ha det bra. Då kan en sån liten sak som tex bilen går sönder vara ganska stor, när jag dessutom ska förväntas vara en del i kedjan när vi ska låna bil, som dessutom kanske stannar under färd för det är nåt fel?? Jag har suttit i kalla trasiga bilar vad jag ska, jag har fått höra hårda ord genom åren för att bilar har gått sönder, då tar jag hellre tåget för att slippa tråkigheter. Konstigt??
 
Jag vet det är enkelt att bara köpa saker, men nu är det inget alternativ, men jag har mitt månadskort! Hurra för kommunikativa medel!
 
Jag fick dessutom höra idag, Har du lagt ut?? NEJ! Jag gick igenom en gastric bypass, gick ner 40 kg och har nu en vikt jag trivs med! Ja nåt kg har jag nog gått upp men jag trivs!
 
Gå inte på mig, jag biter tillbaka som sagt!
 
I övrigt en relativt bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0