Gräddan i Hässleholm och jag!

Igår hade jag förmånen att vara med om energikick! jag hade blivit ombedd att hålla ett föredrag om Frida kvinnojour hos en av Rotarys klubbar i Hässleholm. Lagom nervös insåg jag att det är en klubb för näringslivets toppar, kände mig inte riktigt hemma när jag klev över tröskeln, men fann snabbt en värme som man sällan känner på okända ställen. Blev bjuden på god lunch och mitt föredrag lyssnade alla på med största intresse! En fantastisk kick! Hela dagen levde jag på denna upplevelse :) Idag har semesterdag 2 infunnit sig med lite pyssel men med mycket tankar om allt möjligt.
 
Förresten igår kväll var det kalas hos svärdottern! Min fina svärdotter som väntar mitt första barnbarn. En Mycket vacker mage börjar ta form <3
 
På måndag får jag nog gå iväg med mitt brännsår jag fick förra fredagen då jag gjorde potatisgratäng.....Inte läkt och det blöder vid omläggning och det luktar....tvi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0