2013-07-02

Så kom du äntligen! Som vi har väntat på dig! Din mamma och pappa, farmor och farfar, mormor och morfar, dina fastrar och din morbror. Styvfarfar, gammelmostrar, gammelfarmor, ärketanter ja det är många som idag är så lyckliga. Du lilla knyte, du förstår nog inte vilken glädje du kommer med :) Jag, din farmor vet att du kommer att växa upp till en stark kvinna för det är vi i vår familj <3. När jag för några timmar sen lämnade dig och din far och mor på sjukhuset tänkte jag så på dig. Du har något som jag aldrig hade, du har en farmor :) Och jag lovar dig idag på ditt första dygn i livet att jag kommer att vara en närvarande farmor. Till mig kan du komma när helst du vill och behöver. Vi håller ihop i vår familj, i morse när din pappa ringde och sa: Grattis farmor! började jag förmedla nyheten och en halvtimme efter kom ett sms från ett land långt borta där din fars kusin befinner sig. En ganska fantastisk känsla! Det finns så mycket jag vill förmedla till dig, och vi kommer att ha mycket kvalitetstid! jag längtar redan efter dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis än en gång farmor! Tösabiten kan skratta sig lycklig som fått dig som farmor.....världens bästa farmor och vän.
Kram <3

2013-07-03 @ 08:31:53
URL: http://mammatill3-mrsjonte.blogspot.se
Postat av: Tjejmorsan

Så vackert skrivet :) Vilken lycka att ha en så kärleksfull farmor :)

Kram

2013-08-21 @ 21:32:49
URL: http://tjejmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0