Bloggämnen!

Har många fina uppslag till blogginlägg sparade i min telefon men inget av dessa passade idag. En ledig dag som jag igår försökte planera men jag kom inte fram till nåt bestämt och det var nog tur det.
 
Att datorn av olika anledningar är mitt arbetsredskap denna helg gör inget, jag har en sån där dag.
Många kanske inte vet eller förstår men ibland kommer det där dagarna som är sviter efter den gången när jag gick in i väggen. Och när de kommer är det bara att hänga med, inte tvinga fram nåt för då skulle nog bakslaget bli än värre. Så att dammråttorna dansar rundor får mannen leva med när han snart kommer från jobbet.
 
Istället för att jaga råttor har jag ägnat mig ett spännande projekt, men inget jag vill offentligöra ännu.
 
Jag ska nu lägga upp benhögen en stund och glo tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0