Våga förändra

Min vän sa idag, du bloggar dåligt tycker jag. Ja, jag vet blev mitt svar. Inte för att jag saknat ämnen det ska ingen tvivla på men precis som man innerst inne inte vill tvinga sig på sina vänner när man mår dåligt lika lite vill man sprida dålig energi. Men allt som har hänt och som händer bidrar till vår egen historiebild. Vågar vi som människor förändra? Vet vi när vi behöver förändra något? Ja det tror jag vi vet, men jag oroar mig alltid för vad andra ska tycka, men de senaste månaderna har jag tittat på mig och vad jag måste förändra för att inte förlora mig själv. Tänk på det du älskar mest, familjen var det någon som sa till mig för ett tag sen. Men om jag inte mår bra vilken nytta gör jag då för mig och familjen? Och oavsett mina beslut så de som älskar mig gör det ändå. Tiden framåt kommer att vara jobbig men fram ska jag och fram kommer jag med mina vänner och mina barn vid min sida. Inget annat är viktigare. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0