Allt har en mening

En mycket god vän sen många år tillbaka sa till mig igår, jag har märkt en sak på dig. Jaså? Jo du har fått mer skinn på näsan. Ja inte bokstvligt nu då.
Men så är det, jag är tuffare och starkare. Allt vi är med om blir till erfarenheter som ingen kan ta ifrån oss.
 
Tyvärr har jag också genom åren släppt för många alldeles för nära inpå mig, Men det är över med det också, så länge man inte ger mig nåt tillbaka och respekterar mig som person.
 
Under åren har jag också önskat mycket. Vem minns inte kärleken i skolan? Hur jag önskade han skulle se mig och bli min? Men vem ser en liten förskrämd varelse som mer liknar en mus? Ibland försöker man så mycket så det bara inte går, man försöker för mycket. Men jag tror att det som ska komma kommer till en och skulle det inte göra det så får man jaga lite. Men jag är bäst så det är bara synd för den som inte inser det.
 
Samtidigt tycker jag att man ska inte vänta, var sak har sin tid och plats. Och jag tror jag vet vad som komma skall.....men det får vi se.
 
Kanske detta är ord svåra att förstå men en del av er vet....
ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0