Nyårsafton 2014 årets bokslut eller verksamhetsberättelse

Nyårsafton, egentligen ingen dag jag längre fäster så stor vikt vid. Men idag känns det som det är dags att göra bokslut. De allra flesta vet att det har varit en hel del för mig detta 2014. Relativt nygift gick jag in i 2014, nyss sjukskriven för utbrändhet likaså. Tidigt insåg jag att det där med äktenskapet tyvärr inte var vad som det var tänkt. Jag är nu inte ute efter att hänga ut någon, men hur jag efter mitt beslut har blivit spottad på och utsatt för försök att lura ja det är inte varken rättvist eller mänskligt. En del vänner står fast vid min sida och er älskar jag över allt i världen. Sen finns det de som säger att vi finns här men en sån här dag lyser de med sin frånvaro, jo jag vet denna dag firas i par men iallafall. Alla har vi vårt och orkar inte finnas där för alla men man måste nog tänka på det innan man ger löften. Under året har jag även haft nöjet att stifta bekantskap med många som finns kanske vad gemene man skulle säga på samhällets botten. Fina människor som blir glad över ett leende. Flickan som sitter och tigger i min by har dessa kalla helgdagar fått några kronor av mig och idag sa hon glatt gott nytt år mamma! 
Ibland undrar jag hur det gick för mannen som fick ep anfall på Gustav Adolfs torg. Idag ringde en vän som blivit utsatt på ett grymt sätt, vi har aldrig pratat men det första hon sa var, jag ringer dig för jag vet du förstår. Ja det gör jag. 
Jag väntar röntgen av min mage, trodde ett tag det var cancer men nej det får vara vad det vill, jag går ju ner i vikt gratis! På måndag ska jag börja jobba så smått. Ska bli riktigt kul. Andra saker händer men av respekt för andra delger jag inte allt. 

Verksamhetsplanen för 2015 kommer i morgon!

Tack till er alla för iår men framförallt till Eva i Malmö, Ingrid och Anna i näsum! Ni har fått stå ut med mycket!! All kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0