Jag är inte bitter!

Jag har varit tyst länge. Funderat fram och tillbaka på hur och vad jag skulle skriva för att inte verka bitter och tråkig men detta är min resa och det är fritt att läsa för den som vill. Det finns alltid någon som har det värre men fortfarande är detta min resa. Sen den 21 september 2013 har det hänt snuskigt mycket. Men allt har en mening även om det ibland är svårt att se den. Då för ett år sen trodde jag det var rätt, många har en bild om hur det var men jag vet hur det var och det räcker.  I mars i år lämnade jag Malmö hastigt. Många har sårat mig efter det men jag mår inte värst av det. Några fortsätter att försöka men jag låter mig inte påverkas även om man för stunden blir ledsen. Idag är jag sjukskriven pga en del fysiska orsaker. Bla har jag fått en bakterie som lyder under smittskyddslagen men som inte smittar så lätt. Problemet blir mitt arbete. Och denna bakterie fanns runt mig när jag flyttade vilket gör mig ledsen och arg för att man inte velat underrätta mig trots att man har skyldighet. Ledsen över alla jag har kunnat utsätta utan att ha vetskap. Alla kan och många har denna bakterie så det är i sig inte så farligt bara man vet om det. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att resa dig igen likt fågelfenix!
Du vet att jag finns för dig

2014-11-01 @ 10:32:27
URL: http://Mammatill3-mrsjonte.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0