Gamla och nya intryck

Två veckor i maj månad för trettio år sen kom att sätta mer avtryck för mig än vad jag då förstod. Först i morse fick jag en aha upplevelse som fick tårarna att rinna. Ni vet den där absolut första kärleken? Den där man kan dö för? Mmmm det var den jag hade då några fina dagar i maj 1985. Sen stod jag där, ung människa i livet som inte förstod vad som hände. Nåja jag ska inte gå in på det närmare för föremålet finns kvar i kretsen omkring mig än idag. 
 
Men när ni inte förstår, ta reda på det. Det är viktigt att förstå, det har jag alltid eller kanske sen den stundeb velat göra. 
 
En del av er vet att jag är övertygad om att änglarna skickar mig och oss budskap. I kväll fick jag ett. Och tack, ni änglar och kanske en alldeles speciell ängel har skickat ännu en oxe till mig. En oxe är vad jungfrun behöver. 
 
Mina allra närmaste och bästa vänner är oxar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0