Överlämna och släppa

Vissa saker vet man från början eller iallafall ganska tidigt att man måste släppa taget om. Men det kan vara oerhört svårt att göra just detta innan man får ett tecken någonstans ifrån. Oväntade tecken kanske. Det har hänt mig och det händer fortfarande. Dagligen kommer det något som gör att jag vet jag är på rätt väg. Alldeles fantastiska tecken, ofattbara, lite skrämmande, men alldeles alldeles underbara. Ödet finns och ödet levererar. 
 
Jag har många gånger varit sargad och skadad. Många har sett och utnyttjat detta utan att istället ta hand om mig. Bitter? nej inte ett dugg. Men påföljden blir nu att jag får jobba med att lita på att ödet visar rätt. Men det ska jag göra för jag vet innerst inne att ödet och änglarna inte kan ha fel. Så kontentan? Go with the flow....Det får bära eller brista, den som tycker annat ja det är bara synd om den i så fall. Har man kärlek i sitt hjärta kan man också glädjas åt andras lycka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0