Vad är det för fel på människor?

Min blogg har alltid varit en tankeblogg, lite av vad som händer i livet. Så kommer det också att förbli, det är det som är mitt behov att få lyfta och lufta olika tankar. Intressant eller inte det vet jag inte men bryr mig inte så mycket om vad andra tycker heller. 
 
Vänner är ofta ett ämne jag tänker på. Mina vänner betyder så mycket för mig, utan dem (er) är jag liksom halv. Precis som ni vore min andra hälft. En del så klart mer än andra helt naturligt. En del kommer och en del försvinner. En del består genom hela livet, en del kommer tillbaka. 
 
Jag har det bra nu, allt flyter på. Och ja det finns tom en som har tagit en liten bit av mitt hjärta, ligger lågt med det nja försöker iaf. Jag har gjort val som är bra för mig och det är jag stolt över.
Jag har inte alltid gjort rätt, inte alltid gjort rätt val. Men var sak har sin tid och just då i ögonblicket har det varit rätt för mig. Jag slår mig inte för bröstet och tror mig vara bättre än andra. 
 
Men efter många tuffa år är jag värd att ha bra, värd att ha den bäste vid min sida och ja dit kommer jag. 
 
Men idag...mitt hjärta gråter fast det var så lyckligt igår. En av mina bästa vänner...har gjort val jag inte ens i min vildaste fantasi kan förstå. Sårat mig och andra på ett sätt så vi kommer aldrig någonsin att förstå även om vi får den bästa av förklaringar. Utnyttjat och ljugit, trampat på oss som funnits där i alla lägen. Vad är det för fel på människor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0