Vilodagen

Snurrat mycket tankar denna dag. Spännande upplevelser har skett. Många klagar över värmen men det är ju sommar. Sätt på fläktar, svalka er i vatten ni som kan. Tänk om sex månader har vi vinter igen, och hur kul är det? Jag kan leva med att lukta svett, ha svullna ben och inte orka göra särskilt mycket på dagen. Nu när sommarregnet stilla faller utanför mitt fönster njuter jag nattens tystnad. Ja, jag jobbar kvällar och har fått en något annorlunda dygnsrytm, lägg därtill semester så ja jag sover inte när andra gör helt enkelt. 
 
Idag blev jag bjuden på världens godaste hamburgare...vart? Ni får följa med nästa gång! Åkte tåg tur och retur vilket jag gör väldigt ofta :) Stötte på en speciell tågvärd....tänkte att ja hen ska jag försöka pigga upp, fast jag visste att det skulle vara omöjligt. Precis innan jag skulle stiga av försöker jag konversera med hen. Enda trösten i denna värmen sa jag är att alla är lika varma....jaja fick jag till svar men det är ju inte så fräscht. Nej svarade jag men alla är lika ofräscha så det är ju ok.....:P Nåja jag försökte lite till, lyckades knappt men hen önskade mig iaf en bra dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0