Det man inte vill förstå?

God morgon
Så klart har det kommit många åsikter om mitt förra inlägg men det bryr jag mig mindre om. Detta är min sanning men det kommer att ta tid att komma till kärnpunkten. Jag slutade sist med ekonomin. Förstår ni hur det är att vara ekonomiskt utsatt? Du blir hjärntvättad, tvungen att se till att dina pengar räcker till förgörarens behov. Vad blir nästa steg i det? Du ser till att dina pengar räcker till det som är viktigast för dig också, mat. Så har det varit för mig vilket betyder att jag ibland eller snarare ofta hamnat i situationer där allt inte betalats. Är det någon som tror att jag är stolt över det? Nej. Vi vet också vad det betyder sen så vem uppfann ekorrhjulet? Jag har också fått till mig att de gånger jag gått in i väggen beror på många andra händelser i livet. Ja den första kan jag hålla med om, där fanns annat med. Men gång nr två fråga min psykolog. När man går in i väggen är det bägaren som runnit över, alltså helheten. 
Jag är inte bitter, inte ute efter mina vänners medlidande utan jag skriver för att nu är det tid att begrava och gå vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0