Går All-in

När jag träffar någon av det motsatta könet som jag får känslor för så går jag All-in. Har alltid gjort och förmodligen också kommer att göra. Pratade med min allra bästa vän idag som för övrigt är man, ingen på denna jord känner mig bättre än han. Han vet jag går All-in.... En gång sa han: Anneli du är så snäll och vill så mycket. Ja det är sant! Det är väl det som gör att det skiter sig också! Bara tragiskt faktiskt. Men min älskade vän har idag lovat komma på vad jag ska göra så det ser jag fram emot :)
Känner mig ändå stark och en smula förbannad över att jag låter mig själv behandlas så där. Men vad är väl en bal på slottet? Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0