Livet, skulle det vara ett evigt kämpande? Når man någonsin målet?

Ibland kan man undra över livet. Alltid är det något som man får till sig, att fundera på att lösa. Go with the flow? Jodå jag försöker! Men vill man nåt i livet så får man se till att ta det! Jag vet vad jag vill, och här finns det bara en som vet vad jag menar men hen vet det tro mig! Jag är en människa som hjälper de närmaste jag har invid mitt hjärta allt jag kan, begär oftast inget tillbaka för hade jag gjort det vore jag inte en riktig vän. Tar jag på mig ett jobb eller ett uppdrag så gör jag det till 100 % och lite till. Snart lämnar jag äldrevården och för var dag blir saknaden mindre inte pga de gamla eller på arbetskamraterna utan pga systemet och brist på empati mot de anställda. Tycker uppriktigt synd om de jag lämnar kvar, jag hoppas ni snart tar er därifrån om inte kommer det sluta med förskräckelse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0