Saker man retar sig på eller ilands problem?!

Jag har mycket kontakt med det flesta av vänner och bekanta genom sms och pm. Tänker jag fel om jag förväntar mig ett svar? Har man tid att läsa har man också tid att skriva hör av mig sen. Det tar typ fem sekunder. Har man inte tid att läsa så ok, men glömmer man sen att läsa när man har tid? Jag tycker endera eller är respektlöst. Nu handlar detta inlägg om någon särskild utan flertalet som gör likadant. För en sån som mig som ibland numer sällan måste kämpa med om jag är mindre värd så blir det bara jobbigt. Men jag lyckas numer tänka oftare o oftare att det är inte min förlust. Jag står för vem jag är och vad jag säger. Vill man sen inte finnas runt om mig ja synd för dem! Människor som pratar strunt om andra till mig är nåt annat jag kan reta mig på. Lojalitet är det viktigaste som finns enligt mig. Slutar där, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0