Skilja på sak och person

Hur många av er har någon gång haft svårt att skilja på sak och person? Om jag gör en i andras ögon dum sak, ja den är kanske dum också men det betyder ju inte för den delen att jag är en dum människa. Mycket kan man kanske inte försvara men mcket förstår jag inte heller varför man gör eller varför det händer. 
Min underbara kurator som försöker hjälpa mig upp på banan igen pratade om mitt livs tidslinje. En tidslinje som görs för att man kanske kan se ett mönster varför saker händer och just när de händer. 
Jag har börjat på min tidslinje, men jag skriver den i berättelseform och jag har börjat från början så min tidslinje kommer nog ta resten av mitt liv att få färdig....hahaha
 
Men helt klart värt ett försök! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket klokt.
Tidslinje?! Hm känner att det fattar jag inte vad det är ......

Ha en bra dag,kram

Svar: Du ska få se :) kram
Anneli

2016-03-16 @ 13:53:21
URL: http://Mammatill3.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0